قناری لنکشایر (Lancashire Canary)

Lancashire Canary

قناری لنکشایر (Lancashire Canary) در اصل به عنوان قناری منچستر مشهور بود و به این دلیل است که بسیاری از پرورش دهندگان قناری لنکشایر در آن شهر زندگی می کردند . قناری لنکشایر بزرگ ترین نژاد قناری انگلیسی است  که بسیار قوی با سری ایستاده و بلند قامت تر از سایر قناری ها می باشد . قناری لنکشایر ۷-۸ اینچ طول دارد و به نظر می رسد بدن سنگینی نیز داشته باشد و در مقایسه با قناری های معمولی یک غول به نظر می رسد ، این غول فانتزی برای انتقال اندازه به نژادهای دیگر از جمله نژاد کاکل دار نورویچ و یورکشایر مورد استفاده قرار می گیرد.

Lancashire Canary

قناری لنکشایر دارای دو نوع تاج دار و بدون تاج است که هر دو فرم آن بخش جدایی ناپذیر از این نژاد قناری می باشند . قناری لنکشایر همواره دارای رنگ روشن عمدتا زرد رنگ و یا سفید می باشد . در مورد انتقال ژن تاج دار شدن شرایط تکثیر و پرورش کاملا مشابه موردی است که در مورد قناری گلاستر توضیح داده شد و ژن تاج دار شدن غالب است.

قناری لنکشایر یک قناری بزرگ با طول و ضخامت مناسبی می باشد ، هم چنین دارای شانه هایی پهن و قفسه ی سینه ی درشت می باشد. این قناری دارای بال های کشیده ای می باشد .

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>