کاسکو یا طوطی خاکستری آفریقایی ( african grey parrot ) پرنده ای شگفت انگیز و بسیار باهوش می باشد. این طوطی از خانواده ی psittacidae است و برای زندگی در اسارت به یک صاحب متعهد نیاز دارد. این کاسکو  بسیار دوست داشتنی شوخ طبع و از نظر هوش در حد یک بچه پنج ساله عمل می کند و باید گفت که زندگی با کاسکو سخنگو (طوطی خاکستری افریقایی) یک تجربه ی منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای هر فردی خواهد بود. طوطی های خاکستری آفریقایی به علت توانایی باور نکردنی در صحبت کردن به انیشتین دنیای طوطی ها معروف هستند . کاسکو  سخنگو پرنده ای بسیار شاداب پر جنب و جوش و علاقه مند به بازی کردن است. غذای مورد علاقه ی آن نیز انواع دانه ها خشکبار و میوه ها می باشد که از خوردنشان لذت می برد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

یک کاسکو سخنگو ۳ ساله در نمایشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو بسیار رام و دستی است و دارای پرهای بسیار منظم و زیبایی می باشد و در سلامت کامل به سر می برد. این کاسکو سخنگو بسیار باهوش است و تاکنون توانایی بیان ۶۰ کلمه را به صورت کاملا واضح و بلند دارد و تن صدای زیبایی هم دارد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگوی زیبا می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر مریم عزیز
    من با شما قبلا صحبت کردم و در خدمت شما هستم

  2. مریم اقبال می‌گه:

    سلام من یک کاسکو دارم که حدود ۱۶ سال است که ما باهم زندگی میکنیم سوگلی من از شروع آمدنش پرهایش را میجود (اسم پرنده من سوگلی است ) پرنده فوق العاده سرحال باهوش و پر حرف است و شدیدا وابسته به من هر کاری و هر داروئی که به من پیشنهاد شده انجام داده ام ولی متاسفانه هیچ تغییری در وضع ظاهریش نشده ” بغیر لز مسئله پرهایش مشگل دیگری ندارد شما چقدر میتوانید مرا راهنمائی کنید و بگوئید کدام یک از داروهای شما میتواند موثر باشد ؟ قبلا از شما سپاسگزارم ………….

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>