لوریکیت رنگین کمان

لوریکیت رنگین کمان

لوریکیت رنگین کمان Rainbow Lorikeet گونه ای از طوطی های استرالیایی است که  پرنده ای بسیار زیبا ست که به خاطر زیبایی های منحصر به فردش همواره مورد توجه عموم مردم بوده است و بومی استرالیا می باشد.  یکی از ویژگی هایی که زیبایی لوریکیت رنگین کمان را چند برابر می کند منقار قرمز رنگ روشن بسیار جذاب آن می باشد. ترکیب رنگ متنوع پرهای لوریکیت رنگین کمان باعث می شود که بتواند به راحتی در جنگل ها ، باغات گل و مزارع سبزی جات پنهان گردد. لوریکیت رنگین کمان در شهرها نیز دیده شده و پرنده ای تطبیق پذیر با انسان می باشد و خود را با شرایط وفق می دهد.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد یک لوریکیت رنگین کمان بسیار زیبا و دوست داشتنی و جذاب می باشد. این لوریکیت رنگین کمان در حال حاضر ۲ ساله می باشد و کاملا رام ودستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا گرم و صمیمی با اطرافیانش دارد و برای افرادی که به دنبال یک پرنده ی بسیار زیبا جهت نگهداری در منزل هستند بسیار مناسب می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید لوریکیت رنگین کمان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    بله فروخته شد

  2. مهدی می‌گه:

    درود

    لوریکیت رنگین کمان قادر به تکلم هست ؟ لطفا قیمت هم ذکر کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>