لوری رگه آبی (Blue-streaked Lory)

لوری رگه آبی (Blue-streaked Lory)

لوری رگه آبی (Blue-streaked Lory) با نام علمی  Eos reticulata هم چنین به عنوان لوری یقه آبی نیز شناخته شده است . لوری رگه آبی دارای جثه ای متوسط به طول ۳۱ سانتی متر می باشد که بدنش به طور عمده قرمز رنگ می باشد که توسط رگه های آبی رنگ اطراف چشم و گوش احاطه شده است ، هم چنین لوری رگه آبی دارای دم سیاه- قهوه ای می باشد و یک تنوع رنگ سیاه روی پرهای پروازی نیز دیده می شود.

لوری رگه آبی بومی جزایر تانیمبار و بابر در اندونزی می باشد ، هم چنین این طوطی به جزیره ی کای نیز نسبت داده شده است ، اما ممکن است در این جزیره منقرض شده باشد.

لوری رگه آبی در باغات نارگیل ، مزارع و جنگل ها زندگی می کند وبه طور خاص از شهد و میوه ها تغذیه می نماید. لوری رگه آبی پرنده ای بسیار فعال ، معاشرتی و خوش مشرب شناخته شده است که به خاطر رفتار اجتماعی و مهربان بودن به عنوان یک حیوان خانگی محبوب شناخته شده است. هم چنین لوری رگه آبی به عنوان یک پرنده ی آرام و یک حیوان خانگی عالی شناخته شده است که یک پرنده ی بسیار شیرین و مهربان است که به اسباب بازی های گربه مانند توپ علاقه مند است که به خوبی می رقصد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    az hamkarie shoma motshakeram

  2. لوری رگه ابی می‌گه:

    [...] لوری رگه آبی (Blue-streaked Lory) لوری رگه آبی (Blue-streaked Lory) با نام علمی Eos reticulata هم چنین به عنوان لوری یقه آبی نیز شناخته شده است . لوری رگه آبی دارای جثه ای متوسط به طول ۳۱ سانتی متر می باشد که بدنش به طور عمده قرمز رنگ می باشد که توسط رگه های آبی رنگ اطراف چشم و گوش احاطه شده است ، هم چنین لوری رگه آبی دارای دم سیاه- قهوه ای می باشد و یک تنوع رنگ سیاه روی پرهای پروازی نیز دیده می شود. لوری رگه آبی بومی جزایر تانیمبار و بابر در اندونزی می باشد ، هم چنین این طوطی به جزیره ی کای نیز نسبت داده شده است ، اما ممکن است در این جزیره منقرض شده باشد. لوری رگه آبی در باغات نارگیل ، مزارع و جنگل ها زندگی می کند وبه طور خاص از شهد و میوه ها تغذیه می نماید. لوری رگه آبی پرنده ای بسیار فعال ، معاشرتی و خوش مشرب شناخته شده است که به خاطر رفتار اجتماعی و مهربان بودن به عنوان یک حیوان خانگی محبوب شناخته شده است. هم چنین لوری رگه آبی به عنوان یک پرنده ی آرام و یک حیوان خانگی عالی شناخته شده است که یک پرنده ی بسیار شیرین و مهربان است که به اسباب بازی های گربه مانند توپ علاقه مند است که به خوبی می رقصد.(parrot.ir) در حال بارگزاری… [...]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>