ماکائو دو رگه ژوبیلی (Hybrid Jubilee Macaw)

images

ماکائو دو رگه ژوبیلی (Hybrid Jubilee Macaw) با نام علمی Ara ararauna & Ara chloroptera hybrid & Ara chloroptera اغلب با عنوان Camelot نیز مشهور می باشد . ماکائو دو رگه ژوبیلی یک هیبرید میان ماکائو بال سبز و ماکائو دو رگه ی هارلی کوئین می باشد. این گونه از ماکائو در مزارع پرورشی تولید می گردند و در طبیعت یافت نمی شوند. این گونه ماکائو فقط از طریق تولید مثل والدینش به وجود می آید و تولید مثل درون این گونه نتاجی با این ویژگی ها را پدید نمی آورد.

images

  ماکائو دو رگه ی ژوبیلی یک ماکائو زیبای واقعی و خوش مزاج است . در واقع شما با هیبرید بین ماکائو بال سبز و ماکائو دو رگه هارلی کوئین صاحب یک ماکائو مهربان ، کنجکاو ، سرگرم کننده ، پر انرژی و جذاب خواهید شد. 

ماکائو دو رگه ژوبیلی به یک قفس بسیار بزرگ نیاز دارد ، مگر اینکه طوطی ساعات زیادی را خارج از قفس به سر ببرد.  رژیم غذایی ماکائو دو رگه ژوبیلی شامل انواع دانه ها ، مغزها ، میوه ها و … می باشد. هم چنین جنس نر و ماده در ماکائو دو رگه ژوبیلی دارای یک شکل جنسی می باشند. هم چنین طول بدن ماکائو دو رگه ژوبیلی چیزی حدود ۸۶ سانتی متر می باشد.

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorod bar shoma doste aziz
    na nadarim

  2. Farshid می‌گه:

    ازین ماکائو برای فروش گیر میاد ؟اگه هست قیمتش چقدره؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>