ماکائو دو رگه کاتالینا

ماکائو دو رگه کاتالینا

ماکائو دو رگه ی کاتالینا Catalina Macaw یک نوع ماکائو هیبرید می باشد که از تلاقی دو ماکائو اسکارلت و ماکائو آبی-طلایی به وجود آمده است و این هیبریدی است که خود به طور طبیعی در طبیعت رخ می دهد. به طور کلی شناسایی ماده در دو ماکائو والد ازهم بسیار مشکل است به طوری که ماده ها در هر دو آبی و طلایی رنگ هستند به طوری که شناسایی ماکائو اسکارلت از ماکائو آبی -طلایی در جنس ماده بسیار مشکل است . ماکائو دو رگه کاتالینا دارای قفسه ی سینه ی زرد- نارنجی با سر سبز تا سبز_ آبی با سایه های نارنجی رنگ در پشت گردن و بدن است. ماکائو دو رگه کاتالینا دارای دم مخروطی شبیه به ماکائو اسکارلت می باشد. منقار در ماکائو دو رگه کاتالینا به رنگ استخوانی می باشد که از پدر به ارث برده است.

ماکائو دو رگه کاتالینا در نسل دوم که حاصل تلاقی دو ماکائو کاتالینا می باشد که دارای قفسه ی سینه ی نارنجی – قرمز بدون هیچ مرز زرد رنگی می باشد.

رفتار ماکائو دو رگه کاتالینا بیشتر شبیه رفتار صمیمانه ماکائو آبی- طلایی می باشد و کمتر رفتار پرخاشگرانه در ماکائو دو رگه کاتالینا دیده می شود. ماکائو کاتالینا هم چنین بسیار باهوش ، اهل بازی و تفریح می باشد و یک سخنگوی بسیار ماهر و قوی می باشد. آنها دارای کنجکاوی های طبیعی ، تمایل به یادگیری و ارتباط گرم وصمیمی به افراد خانواده ی خود می باشند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>