ماکائو دو رگه ی فلیم (Hybrid Flame Macaw)

ماکائو دو رگه ی فلیم

ماکائو دو رگه ی فلیم (Hybrid Flame Macaw) با نام علمی hybrid (Ara ararauna x Ara macao) & Ara chloroptera یک نوع ماکائو دو رگه ی بسیار زیبا است که فقط در سیستم های پرورشی و تکثیری ماکائوها دیده می شود و به هیچ عنوان در طبیعت رویت نمی گردد. ماکائو دو رگه ی فلیم (Hybrid Flame Macaw) هیبریدی میان ماکائو بال سبز و ماکائو دو رگه ی کتلینا می باشد . ماکائو دو رگه ی فلیم نیز مانند سایر ماکائوهای هیبرید و دو رگه تنها از طریق هیبرید میان والدینش به وجود می آید و از طریق تکثیر آن ماکائوهایی مانند خودش به وجود نمی آیند.

ماکائو دو رگه ی فلیم

 

طول بدن ماکائو فلیم حدودا ۹۰ سانتی متر می باشد و قابل ذکر است که ماکائو فلیم یک ماکائو مهربان ، اجتماعی ، خونگرم و هم چنین بسیار گران قیمت می باشد که در گروه ماکائوهای کم یاب قرار دارد. ماکائو فلیم یک ماکائو بسیار رنگارنگ و زیبا می باشد که دارای یک شکل جنسی می باشد و جنس نر و ماده از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

رژیم غذایی عمومی ماکائو دو رگه ی فلیم نیز مانند سایر ماکائو ها شامل انواع دانه ها ، مغزها ، میوه ها می باشند که اغلب به خوردن  میوه های سفت بسیار علاقه مند است.

 

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>