ماکائو دو رگه ی ورده (Verde Macaw Hybrid)

TropicanaMacawWBMH_Ac151

ماکائو دو رگه ی ورده (Verde Macaw Hybrid) با نام علمی Ara ambigua & Ara macao می باشد که این ماکائو دو رگه می باشد که به صورت هیبرید تولید شده و در طبیعت یافت نمی شود.  ماکائو دو رگه ی ورده یک ماکائو بسیار زیبا ، جذاب و دوست داشتنی می باشد که از والدین فوق العاده ای چون ماکائو اسکارلت و ماکائو بوفون به وجود آمده است.

 ماکائو دو رگه ی ورده یک ماکائو هیبرید همانند سایر ماکائوهای هیبرید می باشد که تنها از تولید مثل والدینش ایجاد می شود و امکان تولید مثل درون گونه ای را ندارد.

ماکائو دو رگه ی ورده دارای طول بدنی حدود ۸۰-۸۵ سانتی متر می باشد و یک ماکائو مهربان ، دوست داشتنی ، جذاب و زیبا می باشد که به علت کم یاب بودن بسیار گران قیمت نیز هست.

 ماکائو دو رگه ی ورده یک ماکائو بسیار باهوش می باشد و قدرت یادگیری کلمات را نیز کسب خواهد کرد. ماکائو دورگه ی ورده یک ماکائو بزرگ جثه است و د رنتیجه نیاز به قفسی بزرگ دارد ، اگرچه که این ماکائو بیشتر ساعات روز را باید خارج از قفس بگذارند.

رژیم غذایی ماکائو دو رگه ی ورده شامل انواع خشکبار ، آجیل ، دانه ها و میوه ها می باشد که بسیار علاقه مند به خوردن میوه های سفت می باشد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>