ماکائو دو رگه ی کالوشا ( hybird Caloshua Macaw)

CaloshuaMacawWBM_AcB221

ماکائو دو رگه ی کالوشا ( hybird Caloshua Macaw) با نام علمی Ara ararauna & Anodorhynchus hyacinthinus یک نوع ماکائو هیبرید شده است که حاصل تلاقی دو ماکائو آبی-طلایی و ماکائو هیاسنت می باشد و قابل ذکر است که ماکائو دو رگه ی کالوشا یکی از محبوب ترین ماکائو ها در تجارت می باشد ، ماکائو هیاسینت یک ماکائو بسیار با شکوه و زیبا می باشد که علاقه مندان بسیاری را به خودی خود دارد و یکی از بزرگ جثه ترین ماکائوها می باشد به طوری که طول بدنش به ۴۲ اینچ می رسد و یک ماکائو اجتماعی با رفتاری ملایم و دوستانه می باشد .

در واقع ماکائو دو رگه ی کالوشا یک ماکائویی است که حاصل ترکیب رنگ ها می باشد که در این زمینه تحت تاثیر ژن های والدین قرار گرفته که البته ژن های پدر غالب می باشند ، ماکائو دو رگه ی کالوشا یک ماکائو به رنگ آبی و طلایی است که سطح زیرین بال ها سبز رنگ است و روی سر به رنگ آبی دیده می شود.

با توجه به رفتار والدین ، بادی گفت که ماکائو دو رگه ی کالوشا یک ماکائو مهربان ، مطیع با رفتار اجتماعی بسیار مناسب می باشد. ماکئو دو رگه ی کالوشا یک نوع ماکائو بزرگ جثه با بدنی به طول ۱۰۶ سانتی متر می باشد.

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>