ماکائو دو رگه ی یاقوتی (Hybrid Ruby Macaw)

ruby-macaw

ماکائو دو رگه ی یاقوتی (Hybrid Ruby Macaw) با نام علمی Ara chloroptera & Anodorhynchus macao یک نوع ماکائو هیبرید بسیار زیبا می باشد که والدین ماکائو دو رگه ی یاقوتی دو ماکائو بسیار زیبا اسکارلت و ماکائو بال سبز می باشند که ماکائو دو رگه ی یاقوتی در طبیعت یافت نمی شود و تنها از طریق تکثیر این دو ماکائو و تولید مثل آنها با یکدیگر به وجود می آید.

ماکائو دو رگه ی یاقوتی یک ماکائو محبوب به عنوان حیوان خانگی ، بسیار زیبا و مطیع می باشد.هم چنین ماکائو دو رگه ی یاقوتی می تواند سخن گویی را در حد ۱۵ کلمه و یا بیشتر نیز بیاموزد.

ماکائو دو رگه ی یاقوتی همانند سایر ماکائو ها نیاز به یک قفس نسبتا بزرگ با مقدار زیادی اسباب بازی سرگرم کننده و زمان نسبتا طولانی در خارج از قفس دارد .

 اندازه جثه بدن یاقوتی حدود ۸۷ سانتیمتر است. ماکائوی یاقوتی، رنگ قرمز یاقوتی رنگ خود را از والدینش که هر دو قرمز رنگ هستند به ارث برده و مانند همه ماکائوها اجتماعی، خونگرم ، مهربان و شگفت انگیز بوده و به علت نایاب بودن بسیار گران قیمت است. بین پرنده نر و ماده تفاوت ظاهری  وجود ندارد و از نظر ظاهری کاملا مشابه یکدیگر می باشند.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    shahrara rooberooye borje sharara pelak 122

  2. bita می‌گه:

    آدرس محل فروشتونو بفرستین مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>