ماکائو سیور (severe macaw)

ماکائو سیور (severe macaw)

 ماکائو سیور (severe macaw) یا ماکائو پیشانی بلوطی با نام علمی Ara severus یکی از بزرگ ترین ماکائوهای مینیاتوری می باشد . طول بدن ماکائو سیور حدود ۴۵ سانتی متر می باشد که نیمی از آن مربوط به دم آن می باشد. آنها در بخش بزرگی از آن شامل شمال آمریکای جنوبی از جنوب پاناما به برزیل ، آمازون و شمال بولیوی می باشد.

طول عمر ماکائو سیور بین ۳۰-۸۰ سال ذکر شده است. ماکائو سیور اغلب به رنگ سبز می باشد که دارای تکه های قرمز و آبی روی بال می باشد. روی سر دارای یک الگوی شاه بلوطی مایل به قهوه ای دقیقا بالای منقار می باشد .منقار سیاه رنگ است و اطراف چشم به نرگ سفید با خطوط سیاه و سفید از پر می باشد. ماکائو سیور تنها ماکائو مینیاتوری می باشد که اطراف چشم دارای پر می باشد. در کل شخصیت مهربان ، معاشرتی و خوش مشرب آنها در سن بلوغ می تواند تبدیل به شخصیت خشن و شدید شود. طول بدن حدود ۴۵-۵۰ سانتی متر است و وزن آن ۳۰۰-۴۱۰ گرم است.

ماکائو سیور لانه ی خود را به صورت حفره ای درون درخت حفر می کند. معمولا ۲-۳ تخم سفید رنگ می گذارند . تخم ها پس از ۲۸ روز تبدیل به جوجه می شوند و جوجه ها پس از ۷۰ روز پردار می شوند.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>