ماکائو میلی گلد

ماکائو میلی گلد

ماکائو میلی گلد miligold macaw هیبریدی از ماکائو نظامی و ماکائو آبی-طلایی است. ماکائو میلی گلد ماکائو نسل اول حاصل از هیبرید این دو ماکائو است که هر یک به طور طبیعی در طبیعت به وجود می آیند. ماکائو میلی گلد هوش و ذکاوت ماکائو نظامی و زیبایی ماکائو آبی طلایی را به ارث می برد. ظاهر ماکائو میلی گلد ترکیبی از رنگ آبی طلایی ماکئو آبی طلایی در جثه و بدن ماکائو نظامی می باشد که یک رنگ سبز زمردی پر رنگ و در حاشیه ی بال ها رنگ آبی را می سازد.

ماکائو میلی گلد

ماکائو میلی گلد

کسانی که اقدام به هیبرید ماکائو می کنند ،اغلب دلیل این کار را زیباتر ، باهوش تر و حتی در مواردی ابتلای کمتر ماکائو به برخی بیماری ها را اعلام می کنند. ماکائو میلی گلد نیاز به یک تعامل اجتماعی بالا ، تربیت خوب به عنوان حیوان خانگی  و آموزش مناسب دارد.

از آنجایی که این ماکائو جثه ای بزرگ دارد نیاز به قفس بزرگی نیز دارد و همین طور تعدادی اسباب بازی و ساعات خارج از قفس برای ورزش نیز برای آن لازم است.

رفتار ماکائو میلی گلد با افراد خانواده بسیار دوستانه است ، اما ممکن است در مواردی در مقابل غریبه ها کمی خجالتی باشد ، رنگ آن همچون ماکائو نظامی خیره کننده است با نقوش سیاه و سفیدی که اطراف جشمش قرار دارند.

هم چنین توانایی سخنگویی این ماکائو در حد بسیار عالی می باشد و طول عمری بیش از ۶۰ سال خواهد داشت.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>