ماکائو هارله کوئین (HARLEQUIN MACAWS )

ماکائو هارله کوئین (HARLEQUIN MACAWS )

ماکائو هارله کوئین (HARLEQUIN MACAWS ) با نام علمی Ara ararauna & Ara chloroptera یک ماکائو حاصل تلاقی دو ماکائو آبی-طلایی و ماکائو بال سبز می باشد. ماکائو هارله کوئین به طور کلی در طبیعت یافت نمی گردد و تنها راه تکثیر آن تلاقی این دو ماکائو می باشد.

ماکائو هارله کوئین (HARLEQUIN MACAWS )

منشا ماکائو بال سبز شمال آمریکای جنوبی می باشد ، از سمت پاناما به سمت پاراگوئه و آرژانتین می باشد. منشا ماکائو آبی -طلایی نیز از شمال آمریکای جنوبی می باشد که تقریبا تمام منطقه را پوشش داده است.

رنگ بدن ماکائو هارله کوئین از والدین به ارث برده شده است که پدر نقش غالب را دارد .از نظر ظاهری ماکائو هارله کوئین بسیار شبیه به ماکائو کتلینا می باشد.  ناحیه ی قفسه ی سینه در ماکائو هارله کوئین به رنگ قرمز مایل به نارنجی با حاشیه های روشن تر نارنجی مایل به زرد می باشد.

ماکائو هارله کوئین یک ماکائو رنگارنگ است که طول بدنش به ۳۴ اینچ می رسد و توانایی خوبی در سخن گویی نیز دارد به طوری که می تواند بیش از ۱۵ کلمه یا عبارت را بیان نماید.

 به دلیل جثه ی بزرگی که ماکائو هارله کوئین دارد نیاز به یک قفس بزرگ و ساعات زیادی خارج از قفس دارد. هم چنین باید گفت که ماکائو هارله کوئین یک ماکائو با هوش ذاتی بسیار بالا می باشد.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>