ماکائو هیبرید باف وینگ (Hybrid Buffwing Macaw)

ماکائو هیبرید باف وینگ

ماکائو هیبرید باف وینگ (Hybrid Buffwing Macaw) با نام علمی Ara ambigua &Ara chloroptera  می باشد که حاصل تلاقی دو ماکائو بال سبز و ماکائو بوفون است که نامگذاری آن نیز به نام والدینش برمی گردد. ماکائو هیبرید باف وینگ در طبیعت به هیچ عنوان مشاهده نمی گردد و تنها راه تولید آن تلاقی بین والدینش است. از خصوصیات والدین باید اشاره کرد که ماکائو بال سبز یک طوطی بسیار محبوب و دوست داشتنی می باشد و ماکائو بوفون در طبیعت کم یاب است ولی در اسارت به خوبی پرورش یافته است  و باید گفت که ماکائو هیبرید باف وینگ یک ماکائو بسیار جذاب از نظر ظاهر و رنگ پرها می باشد که ویژگی های ظاهری را از هر والد خود به ارث برده است ، هم چنین ماکائو هیبرید باف وینگ به لحاظ خلق و خو یک طوطی کاملا اجتماعی ، مهربان و خونگرم  و هم چنین دارای طبیعت بسیار کنجکاوی نیز می باشد و جزء طوطی های گران قیمت دسته بندی می گردد.

ماکائو هیبرید باف وینگ

ماکائو هیبرید باف وینگ  نیز مانند تمام ماکائو های دیگر به خاطر جثه ی بزرگش نیاز به قفس بزرگ ، تعدادی اسباب بازی جهت سرگرمی و هم چنین ساعات زیادی خارج از قفس دارد. طول بدن ماکائو هیبرید باف وینگ چیزی حدود ۸۶ سانتی متر می باشد.

 

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>