ماکائو هیبرید میلی گلد (Miligold Macaw)

miligold-macaw

ماکائو هیبرید میلی گلد (Miligold Macaw) با نام علمی Ara militaris & Ara ararauna یک هیبرید متقابل بین ماکائو نظامی و ماکائو آبی-طلایی می باشد. پدر و مادر ماکائو هیبرید میلی گلد هر دو به طور طبیعی در حیات وحش دیده می شوند اما ماکائو هیبرید میلی گلد تنها از راه تلاقی این دو ماکائو به وجود می آید و در طبیعت وجود ندارد. به طور کلی ماکائو هیبرید میلی گلد هوش و استعداد را از ماکائو نظامی و زیبایی منحصر به فرد را از ماکائو آبی – طلایی به ارث برده است که اغلب به رنگ سبز زمردی و پرهای پروازی آبی رنگی را دارد.

ماکائو هیبرید میلی گلد

ماکائو هیبرید میلی گلد همانند سایر ماکائو ها به قفسی بسیار بزرگ نیاز دارد و تعداد زیادی اسباب بازی و زمان نسبتا طولانی خارج از قفس را نیاز دارد. ماکائو هیبرید میلی گلد دارای یک شخصیت اجتماعی و آموزش پذیر می باشد و رفتاری شبیه به یک کودک نوپا از جمله بد اخلاقی و … را نیز دارد.

طول بدن ماکائو هیبرید میلی گلد به طور متوسط حدود ۷۰-۸۶ سانتی متر می باشد و یک ماکائو بسیار گران قیمت می باشد. جنس نر و ماده در ماکائو هیبرید میلی گلد هیچ تفاوت ظاهری ندارند و کاملا شبیه به یکدیگر هستند. هم چنین ماکائو هیبرید میلی گلد توانایی حرکات آکروباتیک را نیز دارد.

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>