ماکائو کوچک نوبل Noble Mini Macaw

ماکائو کوچک نوبل

ماکائو کوچک نوبل Noble Mini Macaw با نام علمی Diopsittaca nobilis هم چنین به عنوان ماکائو شانه قرمز نیز مشهور می باشد که یک طوطی سبز کوچک بومی آمریکای جنوبی و عضو گروه بزرگی از طوطی ها به نام ماکائو می باشد. نام گذاری این ماکائو به عنوان ماکائو شانه قرمز به خاطر وجود رنگ قرمز روی بال هایش می باشد. ماکائو کوچک نوبل Noble Mini Macaw کوچکترین ماکائو می باشد و طول بدنش حدود ۳۰-۳۵ سانتی متر می باشد. این ماکائو بومی مناطق پست گرمسیری چون ساوانا ، ونزوئلا ، بولیوی ،گینه ، برزیل و جنوب شرقی پرو است.

ماکائو کوچک نوبل یکی از ۶ جنس ماکائو در آمریکای مرکزی و جنوبی می باشد.

ماکائو کوچک نوبل  Noble Mini Macaw حدود ۳۰ سانتی متر طول و ۱۶۵ گرم وزن دارد و کوچکترین ماکائو می باشد. این ماکائو مانند تمام ماکائو ها دارای دم دراز بلند و سر بزرگ می باشد. این ماکائو دارای پرهای سبز روشن در تمام بدن و پرهای آبی روی سر درست بالای منقار می باشد . لبه ی بال ها به رنگ قرمز می باشد . چشم ها نارنجی رنگ می باشد و اطراف چشم از پوست لخت سفید رنگ پوشیده شده است.

ماکائو کوچک نوبل در درختان سوراخی به عنوان لانه  ایجاد می کند و معمولا ۳-۴ تخم سفید رنگ می گذارند که پس از ۲۴-۲۶ روز تخم ها تبدیل به جوجه می شوند و ۵۴ روز پس از خروج از تخم جوجه ها پردار می شوند.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>