مرغ مینا بنگال سخنگو

th

مرغ مینا بنگال یک پرنده ی سخنگو با جثه ای نسبتا کوچک و دوست داشتنی و جذاب می باشد ، هم چنین از قابلیت سخن گویی بسیار مناسبی نیز برخوردار است . هم چنین مرغ مینا پرنده ای کاملا اجتماعی و پر سر و صدا می باشد و در محیط های خانگی نیز یک شور و نشاط خاصی را برپا می نماید. هم چنین خود را به سرعت به محیط های جدید وفق می دهد. هم چنین قابل ذکر است که مرغ مینا یک پرنده ی همه چیز خوار است و در طبیعت از انواع میوه ، دانه ، حشرات تغذیه می نماید.

th

یکی از مواردی که  در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد ، فروش مرغ مینا بنگال سخنگو می باشد که یک مرغ مینا کاملا رام و دستی شده است و رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش برقرار می نماید. هم چنین مرغ مینا سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی بیان ۵-۶ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد و هم چنین اعداد ۱، ۲ ،۳ را به خوبی می شمرد و یکی از کلماتی که بیان می نماید روژین می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا بنگال سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

6 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    sar balootiro dar hale hazer nadaram vali sar shahinihamoon 25 mil

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    motaasefane forookhte shod

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    alan zoode baraye kharide jooje mina hodoodan 20 rooze dg man dar khedmate shoma hastam

  4. م.موحد می‌گه:

    با سلام

    جوجه مینا که دانه خور نشده موجود دارید ؟

  5. Hayden می‌گه:

    قیمتش چنده ؟

  6. آرمان می‌گه:

    سلام آقای ندافی می خواستم بدونم الان قیمت طوطی ماکائو سر بلوطی چقدر هست؟
    در ضمن من به فروشگاه مراجعه کردم بر خلاف چیزی که تو سایت نوشتید یعنی فروش طوطی سر شاهینی تو فروشگاه گفتند که این طوطی فروشی نیست.اگر فروشی اند لطفا قیمت هر دو ی اونها رو بنویسید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>