مرغ مینا سخنگو پرنده ای از خانواده ی سارها می باشد و پرنده ای کوچک می باشد که اغلب توانایی بالایی در تقلید صدا دارد وهمواره در گروه پرنده های محبوب انسان قرار می گیرد. مرغ مینا پرنده ای بسیار اجتماعی ، بازیگوش و پر سر و صدا می باشد.
یک مرغ مینا سخنگو بسیار جوان که جوجه ی امسال است و فقط ۸ ماه سن دارد در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این مرغ مینا ۲۰ کلمه را به صورت کاملا واضح بیان می کند. مرغ مینا سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار منظم ، مرتب و سالم می باشد و در سلامت کامل به سر می برد. از جمله کلماتی که این مرغ مینا سخنگو تلفظ می کند می توان به : صبح به خیر ، مصطفی ، مامان ، خوشگله ، سلام جیگر، بوس کردنی بوس کردی بوس کردم و… اشاره کرد.  قابل ذکر است که با وجود سن پائین مرغ مینا کاملا رام و دستی شده است و به خوبی با اطرافیان خود ارتباط برقرار می کند و چنان چه در محیط مناسبی قرار گیرد قطعا کلمات بیشتری را یاد خواهد گرفت.

مرغ مینا سخنگو

مرغ مینا سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این مرغ مینا سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>