مرغ مینا سخنگو

مرغ مینا سخنگو پرنده ای بسیار شاداب ، پر جنب و جوش و بسیار پر انرژی می باشد به نحوی که لحظات بسیار شاد و مفرحی را برای اطرافیانش به ارمغان می آورد. مرغ مینا سخنگو پرنده ای از خانواده ی سارها می باشدکه در میان انواع پرندگان دارای جثه ای متوسط و یا حتی نسبتا کوچک است.  مرغ مینا سخنگو به خاطر رفتار بسیار جذابش هموراه مورد توجه افراد بسیاری بوده و هموراه افراد بسیاری به نگهداری و پرورش مینا سخنگو علاقه نشان می دهند. هم چنین مرغ مینا در گروه پرندگانی قرار می گیرد که استعداد یادگیری کلمات را دارد ، البته قابل توجه است که قابلیت مرغ مینا در حد کاسکو نخواهد بود.

با توجه به ویژگی های مرغ مینا ، دنیای پرندگان یک مرغ مینا سخنگو استثنایی و بی نظیر در توانایی سخنگویی را به شما جهت خرید مرغ مینا سخنگو معرفی می کند. این مینا سخنگو در حال حاضر ۲ ساله می باشد و از قابلیت بی نظیری در سخنگویی برخوردار است که این توانایی در این سن یک ویژگی کاملا منحصر به فرد محسوب می شود ، چرا که این مینا سخنگو توانایی بیان ۱۰۰ کلمه را به صورت کاملا واضح و با تن صدایی بسیار زیبا دارد. از جمله کلماتی که این مینا بیان می کند می توان به : اسم پنچ تن ، الا یا ایها ساقی ، سبحان ربی الاعلی و بحمده ،یا علی ، الله اکبر و … اشاره کرد.

مینا سخنگو

مینا سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این مرغ مینا سخنگو استثنایی به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  2. محمد می‌گه:

    با سلام. من یه مینا حدود ۱سال دارم تقریبا هم ۴۰ کلمه صحبت میکنه .الان حدوده ۲ هفته هست که دچار تشنج میشه روزی ۱ کی ۲ بارم این اتفاق طی روز براش رخ میده بد جوری داره اذیتم میکنه درد کشیدنش .مثلا تو حالت خواب یه دفعه از بالای قفس میوفته کف قفسو بال بال میزنه بدون اینکه جیزی متوجه بشه و خودم دست میگیرمش تا ۲ ۳ دقیقه بعد بهوش بیاد میخواستم ببینم شما راجع به بیماریش میتونید کمکم کنید ! با تشکر . لطفا سریع تر.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>