مرغ مینا سفید

مرغ مینا پرنده ای کوچک است که قابلیت بسیار خوبی برای تقلید صدا دارد و این توانایی شگفت انگیز باعث شده‌است که آدمی از سالیان بسیار دور به پرورش و نگهداری از این پرنده علاقمند شود.

یک مرغ مینای بسیار زیبا به رنگ سفید که تاکنون از گروه مرغ مینای معمولی common mynah ، مرغ مینایی به این رنگ دیده نشده و این مرغ مینا با این خصوصیات ظاهری برای اولین بار مشاهده شده و مرغ مینای سفید رنگ به طور معمول فقط در گروه مرغ مینای بالی وجود دارد ، که البته این مینای استثنایی نباید با گروه مینای بالی اشتباه گرفته شود. این مرغ مینای ویژه ی دنیای پرندگان ۵ ماهه می باشد و برای یادگیری سریع تر تلفظ کلمات ، مرغ مینای سفید را در کنار اِلی ( مرغ مینای سخنگو) قرار دادیم. در حال حاضر این مرغ مینا به دلیل سن پایین به رنگ کرم کاراملی است که طی ۶ ماه آینده کاملا به رنگ سفید در می آید.

مرغ مینای سفید

مرغ مینا سفید

برای بازدید نمایشگاه و خرید مرغ مینای سفید می توانید به نمایشگاه و فروشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه فرمایید.

هادی ندافی :۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>