ضد یخ:


ضد یخ یا خنک کننده موتور از مواد شیمیایی زیادی تشکیل شده که سرمای زیادی را برای حفاظت موتور تولید می کند ولی این مواد برای حیوانات خانگی بسیار سمی هستن.حیوانات خانگی و یا سایر حیوانات به علت مزه شیرین این ضد یخ ها جذب این مواد می شوند و مقدار کم این ماده می تواند باعث مرگ سگ , گربه و سایر حیوانات کوچک شود. بنابراین مقدار کم ضد یخ را نیز پاک کنید.

مواد غذایی:

برخی مواد غذایی مشخص که حتی برای انسان نیز مضر هستن می توانند باعث مسمومیت حیوانات شوند. بطور مثال شکلات حاوی methylxanthines بوده و می تواند باعث صدمه به سیستم عصبی مرکزی حیوان و باعث افزایش ضربان قلب و لرزش شود به خصوص در سگ و گربه.

اواکادو نیز باعث صدمه در حیواناتی مثل سگ , ماهی , پرنده, خرگوش و گوسفند شود.

آجیل macadamia نیز باعث سفت شدن عضلات , لرزش و افسردگی می شود.مواد غذایی مانده و فاسد به خصوص گوشت و لبنیات نیز برای حیوانات سمی هستن. با استفاده از درپوش رو سطل اشغال در بیرون از مسموم شدن حیوانات و پرندگان بیرون جلوگیری کنید.

کود, چمن شیمیایی:

کود و سایر چمن ها می توانند برای حیوانات مسموم کننده باشند زمانیکه این مواد سمی هضم شدن باعث استفراغ ,اسهال ,و ناهشیاری حیوان می شون بسته به میزان سمی که خورده شده.چمن سمی حتی باعث مرگ نیز می تواند بشود.

تمییز کننده های خانه:

تمییز کننده های معمول خانگی مانند وایتکس , ضد عفونی کننده ها , و خشبو کننده های اتاق و دستشویی برای انسان و حیوان مضر هستن حیوانات خانگی و وحشی از خوردن و مزه کردن این مواد لذت می برن.مقدار کم این مواد می تواند باعث مرگ و مسمومیت حیوانات کوچک شود.

ترجمه:شهرزاد
http://www.ehow.com/info_8170413_tox…c-animals.html

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>