مولتی ویتامین طوطی و کاسکو

TOTAL یک multi vitamine کامل است. این مولتی ویتامین تولید شرکت TABERNIL  می باشد. مولتی ویتامین TOTAL  همان طور که از نام گذاری اش کاملا قابل تشخیص است جهت مشکلات عمومی طوطی و کاسکو شما مفید واقع می شود و در واقع در برگیرنده ی تمام مشکلات طوطی ها خواهد بود. از جمله مواردی که این مولتی ویتامین بسیار موثر و مفید واقع می شود و در واقع درمان گر مناسبی خواهد بود زمانی است که بافت پرهای طوطی شما به هم خورده و نا منظم می شود و در واقع  TOTAL  به بازسازی بافت ها نیز می پردازد. مولتی ویتامین TOTAL زمانی که طوطی شما دچار ضعف عمومی می شود  نیز تقویت کننده و درمان مناسبی خواهد بود. از دیگر کاربردهای TOTAL  می توان به کمک در زمان جفت گیری طوطی ها اشاره کرد که برای جفت گیری کاسکو و انواع پرندگان تقویت کننده ی مناسبی است. TOTAL به زیبا سازی پرها نیز کمک می کند و زمانی که پرنده ها خوب آواز نمی خوانند نیز این مولتی ویتامین کمک قابل توجهی می کند.

TOTAL

TOTAL

در تصویر بالا بسته بندی این مولتی ویتامین را مشاهده می کنید که با کیفیت بالا و مواد موثر قوی در بسته بندی های ۱۰۰ml به فروش می رسد.

جهت بازدید از فروشگاه و خرید مولتی ویتامین طوطی و کاسکو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

دیدگاه ها بسته شده است