مکمل غذایی مرغ عشق ،قناری و گلدین

مکمل غذایی مرغ عشق ، قناری و گلدین  یک نوع مکمل غذایی بسیار مناسب برای انواع طوطی سانان می باشد. این مکمل غذایی با نام tropifruta محصول شرکت KIKI تولید کشور اسپانیا می باشد. این مکمل غذایی مرغ عشق ، قناری و گلدین شامل دانه های تقویتی و مکمل رنگدانه می باشد که در ایجاد رنگ مناسب پرها و شفافیت پرها بسیار مناسب می باشد. بخش اعظم مکمل غذایی مرغ عشق ، قناری و گلدین از انواع دانه ها و میوه جات خشک تشکیل شده که اکثر این میوه ها ، میوه های مناطق گرمسیری می باشند که این ها حاوی انواع ویتامین ها ، پروتئین ها و اسید های آمینه مورد نیاز بدن مرغ عشق ، قناری و گلدین می باشند . این مکمل غذایی برای انواع طوطی سانان از جمله کاسکو ، قناری ، مرغ عشق ، فنچ گلدین ، آرا ، کاکادو ، عروس هلندی و … کاربرد دارد.

مکمل غذایی طوطی و کاسکو

مکمل غذایی طوطی و کاسکو

تصویر بالا مربوط به مکمل غذایی مرغ عشق ،قناری و گلدین می باشد که این مکمل در بسته بندی های یک کیلو گرمی در بازار عرضه می گردد و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مکمل غذایی مرغ عشق ، قناری و گلدین می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمائید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>