انتخاب یک نوع مناسب از طوطی میتواند یکی از تصمیم ها بزرگ باشد مخصوصا اگر شما برای اولین بار میخواهید طوطی بخرید .طوطی ها مدت زمان طولانی را زندگی میکنند و انها به صاحب خود علاقه مند میشوند پس مهم است که شما پرنده مناسبی را انتخاب کنید .

پس از این طریق شما میتوانید از طوطی به عنوان پت در تمام زندگی اش لذت ببرید . در بیشتر طوطی ها این مدت زمان بسیار زیاد است . فقط باید بدانید کدام نوع طوطی برای شما مناسب است . شما نیاز دارید تا در موردچیز های مختلفی اطلاعات به دست بیاورید تا مطمئن شوید طوطی را که انتخاب کرید بهترین طوطی برای شرایط شما و خانواده شما است .


طوطی خورشیدی یکی از طوطی های مشهور است که مشهور بودن ان دلیل های بسیاری دارد . این طوطی میتواند پرنده خوبی برای شما باشد . این طوطی ها شخصیت بزرگ و جالبی دارند و رفتار های گوناگونی دارند که میتوانند شما را برای مدت طولانی سرگرم کنند . طوطی های خورشیدی حدودا بیست سال زندگی میکنند .انها دارای پرو بالهای درخشان و رنگی هستند .


برخی از انها بدنشان سبز است و سرشان قرمز درخشان می باشند .عموما این پرنده ها رنگ های متفاوتی دارند مثلا بالهای زرد با ابی یا سبز و نارنجی میتواند از این رنگ ها باشد . اگر شما صاحب یکی از این پرندگان هستید ،میتوانید از پرنده خود به خاطر درخشش و زیبایی بال و پر ش تعریف کنید و نظر افراد دیگر را جلب کنید .

شخصیت بیشتر طوطی های خورشیدی :


طوطی های خورشیدی را بیشتر به علت شخصیت قابل قبولشان می شناسند . انها اخلاقیات و عاداتی دارند که بیشتر مردم انتظار این رفتار ها را از پرنده ندارند و چیزی که وجود دارد این است که شما ممکن است از رفتار این طوطی کوچک بسیار شگفت زده بشوید .

به طور مثال ، شما نباید از اویزان شدن او از بالاترین نقطه نشیمن گاه با ناخن هایش متعجب شوید . انها همچینین میتواند با پاهیشان روی نشیمن گاه تاب بازی کنند . این ها مثال های کمی از توانایی های این طوطی در سرگرم کردن است و اغلب طوطی های خورشیدی کارهخایی را خواهند کرد که شما انتظار نخواهید داشت .


ایا طوطی خورشیدی میتواند صحبت کند :

این طوطی ها نمی توانند حرف بزنند ، اما به راحتی اموزش میبینند . این طوطی ها در واقع توانایی پاسخ به خیلی از چیز ها را در موقعیت های مشخص با انجام حرکات و صدا ها دارند . این نکته مهم است که بدانید طوطی های خورشیدی برای درخواستشان فریاد خواهند کشید .هرچند که انها بسیار باهوش و درست اموز هستند پس شما باید به انها اموزش دهید تا ارام فریاد بکشند . جیغ های طوطی خورشیدی ممکن است باعث شود که شما از خرید این طوطی برای خانواده اجتناب کنید و در تصمیم خود منصرف شوید .

طوطی های خورشیدی محبت انسان را بسیار دوست دارند. انها به افراد خانه علاقه مند شده و نزدیک ترین فرد خانه به خود را دوست خواهند داشت .انها دوست خواهند داشت ازپیراهن صاحبشان بالا بروند با او بازی کنند و روی شانه هایش بنشینند . اگر شما زمانی برای توجه به پرنده خود ندارید نباید این پرنده را انتخاب کنیدچون نیاز به توجه دارد پس نمیتواند طوطی مناسبی برای شما باشد . شما نمیتوانید این پرنده را برای مدت زمان طولانی به دون محبت نگه دارید .


اگر شما میخواهید تصمیم بگیرید چه نوع طوطی برای شما مناسب است باید به رسیدگی طوطی مورد نظز نیز توجه کنید ..این پپرندگان پر های زیبا با رنگ درخشان دارند و به راحتی اموزش میبینند . انها بسیار طوطی های جذاب و پر شور و نشاطی هستند که با کارهای بامزه خانه شما را از کسلی در خواهند اورد و به شما نشاط خواهند داد .


مترجم:پارنیا.خ

توجه : کلیه مطالب و مقاله های این سایت متعلق به وب سایت رسمی طوطی سانان (www.parrot.ir)  و پارسی پت و زیر مجموعه شرکت شبکه ارتباطات کامپوتری ایران (AKA Networks) است.کپی برداری بدون ذکر منبع و نام صریح و لینک شده وب سایت www.parrot.ir و نام نویسنده مقاله مصداق بارز دزدی است و از طرف شرکت ارتباطات کامپوتری ایران مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.در صورت تمایل به استفاده از مقاله های این سایت میبایست منبع را به صورت یک لینک معتبر و صریح به همراه نام مترجم و نویسنده مقاله به این صورت ذکر کنید :


منبع : www.parrot.ir

مترجم : نام مترجم مقاله

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dost aziz
    ageh jojeh bashe harf mizaneh
    baraye jig zadan rahi nist

  2. محمد می‌گه:

    ایا کانون حرف میزنه؟ ایا راحی برای جیغ زدنش هست

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    toti khorshidi zatan sar seda dareh

  4. مهشید می‌گه:

    برای جلوگیری از جیغ زدن این نوع طوطی چه راهکاری پیشنهاد میکنید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>