پاراکیت انجیری ادوارد (Edward’s Fig Parrot)

Edward's Fig Parrot

پاراکیت انجیری ادوارد (Edward’s Fig Parrot) هم چنین به عنوان طوطی ادوارد نیز شناخته شده است که بومی اندونزی و شمال شرقی گینه نو می باشد . زیستگاه اصلی آن شامل دشت های گرمسیری و نیمه گرمسیری و هم چنین انواع جنگل ها می باشد و گاهی نیز در سطح زمین نیز دیده می شوند.

طول بدن پاراکیت انجیری ادوارد به طور متوسط ۱۸ سانتی متر می باشد از ویژگی های متمایز کننده ی جنس نر و ماده در پاراکیت انجیری ادوارد داشتن یک باند گسترده ی آبی – مشکی در ناحیه ی سینه و باند قرمز در ناحیه ی شکم و هم چنین خط سیاه و سفید از منطقه ی چشم به طرفین به سمت گردن می باشد. هم چنین در این جنس گونه ها به رنگ زرد مایل به سبز دیده می شوند و زیر چشم تکه های آبی مایل به سبز دیده می شوند. ماده ها فاقد ناحیه ی قرمز رنگ در شکم می باشند.

منبع اصلی رژیم غذایی پاراکیت انجیری ادوارد میوه ی انجیر می باشد و بقیه ی موارد شبیه به لوریکیت استرالیایی می باشد.

پاراکیت انجیری ادوارد یک نوع طوطی جذاب و پر انرژی می باشد  ، اگر چه در اسارت کمتر دیده می شود ولی اخیرا با استقبال زیادی رو به رو گردیده است. این طوطی نیاز به یک همبازی و دوست دارد که با آن شاد باشد. هم چنین این طوطی یک ماهیت کنجکاوی خاصی دارد که به هدایت مناسب شما نیاز دارد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>