پاراکیت رشته کوه های آند

Andean Parakeet
پاراکیت رشته کوه های آند با نام علمی Bolborhynchus orbygneisus که قبلا با نام علمی  B. audicolus معروف بود یک پاراکیت کوهستانی است که بومی مناطق مرتفع پرو ، بولیوی در جنگل های مرتفع  ۱۵۰۰-۵۰۰۰ متری هستند. 

Andean Parakeet

Andean Parakeet

آنها در گله های کوچک ۱۰-۵۰ نفری  جمع می شوند ، هر چند زمانی که در یک منطقه ی غذای مورد علاقه یشان موجود باشد در گله هایی تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفری هم دیده می شوند.
رژیم غذایی پاراکیت رشته کوه های آند شامل انواع دانه ها ، جوانه ها ، توت ها می باشد و لانه ی آنها اغلب روی بام های شیب دار است. پاراکیت رشته کوه های آند اغلب ۱۰ تخم می گذارد که پس از ۲۰ روز تخم ها تبدیل به جوجه می شوند.
طول بدن این پاراکیت کوچک ۱۷-۲۰ سانتی متر است . در نرها رنگ پرها سبز کم رنگ و چانه و پیشانی زرد رنگ هستند و شکم ، ران و سینه زیتونی مایل به زرد هستند. در ماده ها رنگ زرد در ناحیه ی چانه و پیشانی یا دیده نمی شود و یا کم رنگ تر است. پاراکیت های نابالغ شبیه به ماده ها هستند با این تفاوت که دم کوتاه تر است.
چالش های رفتاری پاراکیت رشته کوه های آند شامل جویدن ، گاز گرفتن و فریاد زدن است که با آموزش های رفتاری این پاراکیت به یک طوطی جذاب تبدیل خواهد شد.
 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>