پاراکیت سر تیره (Dusky-headed Parakeet)

پاراکیت سر تیره (Dusky-headed Parakeet)

پاراکیت سر تیره (Dusky-headed Parakeet) با نام علمی Aratinga weddellii هم چنین در محیط های پرورشی  با نام های کانور Weddell’ و یا کانور سر تیره نیز مشهور می باشد . پاراکیت سر تیره یک طوطی کوچک سبز رنگ با سری خاکستری رنگ و تیره می باشد که بومی زیستگاه های پوشیده از درخت در حوزه ی آمازون در جنوب غربی آمریکا می باشد. ترجیح زیستگاهی پاراکیت سر تیره جنگل های نیمه باز ، لبه های جنگلی و حتی باقیمانده های جنگل می باشد اما در مواردی نیز پاراکیت سر تیره در مزارع قهوه دیده می شود. به طور کلی پاراکیت سر تیره یک طوطی شایع می باشد و ترجیح زیستگاهی آن باعث می شود که نسبت به سایر طوطی های آمازون بومی آمریکا کمتر آسیب پذیر باشد.

پاراکیت سر تیره (Dusky-headed Parakeet)

پاراکیت سر تیره یک گونه طوطی دم دراز است که دارای بدنی به رنگ سبز می باشد که دارای سری خاکستری- قهوه ای است البته در مواردی نیز افرادی از این جنس با جهش های ژنتیکی به رنگ آبی دیده شده اند که بسیار کمیاب هستند. هم چنین پاراکیت سر تیره دارای حلقه ی چشم لخت و سفید رنگ می باشد. طول بدن به طور متوسط ۲۵-۲۸ سانتی متر و وزن تقریبی پاراکیت سر تیره ۱۰۰ گرم می باشد که کمی کوچک تر از کانور خورشیدی می باشد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>