پاراکیت پلین ( پاراکیت دشت)

پاراکیت پلین

پاراکیت پلین ( پاراکیت دشت) با نام علمی Brotogeris tirica بومی جنوب و شرق برزیل می باشد که این پاراکیت در مناطق جنوب شرقی برزیل جایی که پوشیده از جنگل های بارانی آتلانتیک است به چشم می خورد. زیستگاه پاراکیت پلین شامل مناطق باز با دشت ها و جنگل های سر سبز ، جنگل ها ، پارک ها و حتی مناطق شهری می باشد. این پاراکیت اغلب در ارتفاعات ۱۲۰۰-۱۳۰۰ دیده می شود. آنها به صورت جفت ،گروه ها و یا گله های کوچک دیده می شوند که اغلب پر سر و صدا در میان درختان و ساختمان ها هستند.

پاراکیت پلین

پاراکیت پلین

پاراکیت پلین یک پاراکیت اجتماعی ، فعال ، اهل تفریح و بازی است و از بالا رفتن از شاخه ها لذت می برد.

جنس نر و ماده از نظر ظاهری کاملا شبیه به هم هستند. طول بدن ۲۳-۲۵ سانتی متر و وزن بدن نیز۶۵ گرم می باشد. بال و پر به طور کلی سبز رنگ است ، در برخی موارد رنگ زرد در ناحیه ی تاج و رنگ زیتونی در شانه ها و لبه ی بال ها دیده می شود. حلقه ی چشم خاکستری رنگ پریده و عنبیه چشم قهوه ای تیره است.

رژیم غذایی پاراکیت پلین شامل دانه های جوانه زده ، انواع میوه ها چون توت و انجیر ،شهد گل ها و سبزه ها ، جلبک ها ، حشرات و کرم ها می باشد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    آدرس ما سعادت آباد ، پائین تر از میدان کاج ، کوچه ۳۰ ، پلاک ۷۷

  2. کیارش می‌گه:

    چرا جواب نمیدین؟بار سومه که می پرسم آدرس دقیقتون کجاست اما متاسفانه جواب نمیدین. من که دیده بودم برعکس سایت منقارکج ها ( میتونید اسم سایت رو نذارید) برخوردتان مودبانه و منطقی تر بوده اما چرا نظرم تایید نمی شود نمی دانم چرا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>