پیشانی آبی آمازون سخنگو

پیشانی آبی آمازون

طوطی پیشانی آبی آمازون یکی از انواع طوطی های آمازونی در جنوب قاره آمریکا می باشد. نام این گونه طوطی برگرفته از لکه ی آبی رنگ روی پیشانی آنها است. رنگ های زنده و زیبا به علاوه همین پیشانی آبی رنگ دلیل بر خاص و متفاوت بودن این طوطی در قیاس با گونه های مشابه خود است. طوطی پیشانی آبی آمازون به عنوان یکی از با استعداد ترین گونه طوطی سانان در قدرت تکلم و یادگیری است. ویژگی دیگر این پرنده اجتماعی بودن و میل به برقراری ارتباط است. طوطی پیشانی آبی شما تلاش می کند در مرکز توجه قرار بگیرد و با شما ارتباط برقرار کند.

پیشانی آبی آمازون

پیشانی آبی آمازون

دنیای پرندگان یک عدد طوطی پیشانی آبی آمازون سخنگو و بسیار زیبا برای فروش دارد. این طوطی بسیار رام و اهلی است کاملا به صورت دستی تربیت یافته. اگر به نگهداری از یک طوطی جذاب و زیبای سخنگو و دستی علاقه دارید حتما از این طوطی پیشانی آبی زیبا دیدن فرمایید. برای بازدید از این طوطی سخنگو و دوست داشتنی می توانید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>