کاسکو به عنوان یک طوطی منحصر به فرد با خصوصیات بسیار برجسته و خاص همواره مورد توجه عموم مردم بوده است و یک طوطی توانمند در زمینه ی سخن گویی و هم چنین یادگیری و درک کلمات و مفاهیم می باشد ، به طوری که سطح بالای هوش این طوطی اغلب با میمون و یا یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار می گیرد. هم چنین قابل ذکر است که از نظر هوش و استعداد هیچ طوطی دیگری در سطح کاسکو نمی باشد و این موضوع باعث شده که کاسکو علیرغم اینکه جزء زیباترین طوطی ها نمی باشد اما در لیست پرطرفدارترین طوطی ها قرار بگیرد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش کاسکو بالغ اهلی شده می باشد که یک کاسکو بسیار اجتماعی و مهبان است و به خوبی رام و اهلی شده است  و روی دست می آید ، هم چنین کاسکو بالغ دنیای پرندگان که در حال حاضر ۲ ساله می باشد قابلیت بالایی در زمینه ی سخن گویی دارد و توانایی بیان ۳۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری نیز  می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>