اگرچه کاسکو به عنوان یک طوطی بسیار باهوش و منحصر به فرد دارای طرفداران بسیاری می باشد و به خاطر توانایی بالای سخنگویی نیز مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است اما برای نگهداری از کاسکو باید به مواردی چون نیازهای تغذیه ای ، عادات رفتاری ، مسائل بهداشتی و سلامتی کاسکو نیز توجه  و در مورد تک تک این موارد مطالعات لازم را داشت . چرا که بی توجهی در هر یک از زمینه های زندگی یک کاسکو می تواند مشکلات جبران ناپذیری را به بار آورد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو بالغ سخنگو باهوش می باشد که در حال حاضر ۳٫۵ ساله می باشد و بسیار باهوش در زمینه ی یادگیری و درک کلمات است و توانایی بسیار مناسبی نیز در سخن گویی دارد به طوری در حال حاضر توانایی بیان ۴۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاما واضح دارد ، هم چنین این کاسکو بالغ کاملا سالم و بسیار شاداب و دوست داشتنی می باشد و کاملا رام و دستی شده است و رفتاری دوستانه با اطرافیانش دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو باهوش می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>