کاسکو یک پرنده از انواع طوطی سانان می باشد که در نوع خود یک طوطی منحصر به فرد و بسیار جذاب می باشد و اغلب به عنوان یک طوطی خانگی بسیار مهربان و دوست داشتنی شناخته شده است. دلیل شهرت جهانی کاسکو به خاطر یک  سری توانایی های خاصی می باشد که سایر طوطی سانان ندارند و می تواند یک طوطی را کاملا متمایز از طوطی ها نشان دهد به طوری که کاسکو یک سخنگو بسیار ماهر می باشد و با قدرت درک کاملی با انسان به گفتگو می پردازد و تنها یک مقلد کلمات نیست.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش یک کاسکو بالغ سخنگو بسیار مهربان و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و توانایی بسیار خوبی در سخن گویی دارد و در حال حاضر ۲٫۵ ساله می باشد و بسیار مستعد یادگیری کلمات است و توانایی بیان ۳۰ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد و درک مناسبی نیز از کلمات کسب کرده است.هم چنین این کاسکو دارای پرهایی صاف ، مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروشکاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    من از شما تشکر میکنم بابت تعریفتون و لطفا تماس بگیرید

  2. اکبر می‌گه:

    باسلام خدمت شما آقای ندافی
    اول از همه از شما بابت مطالب خوب وقشنگتون وکاملتون در مورد کاسکو تشکر میکنم من خیلی از مطالب شما استفاده کردم
    من عاشق کاسکو هستم ولی تا حالا نتونستم یکی داشته باشم قبلا که موقعیت خانوادگیم جور نبود الان هم که خیلی گران شده اون بهتون زنگ زده ب.دم که قیمت نهایشو بدونم ولی متاسفانه جواب ندادید لطفا اگه میتونید از طریق پیامک قیمت جوجه کاسکوها رو برام بگید تا ردیف کنم یه دونه از این پرنده زیبا وعالی در کل بگم همه چیز تمام داشته باشم. ممنون اکبرهستم از تبریز ۰۹۱۴۹۱۱۰۱۰۶

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>