کاسکو بالغ سخنگو و دستی

کاسکو بالغ سخنگو

کاسکو یک طوطی با ویژگی های استثنایی و بسیار جذاب می باشد که افراد بسیاری را مجذوب ویژگی های خاص خود نموده و از این رو به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی های دنیا شناخته شده است ، به طوری که در مورد هوش و استعداد کاسکو باید ذکر کرد که درصد هوش این طوطی خاص در سطح یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان می باشد و از قدرت درک بالایی نیز برخوردار است ، هم چنین یکی از دلایل شهرت کاسکو توانایی بالای آن در سخن گویی و بیان کلمات می باشد . از این رو هر روزه افراد بسیار اشتیاق به خرید کاسکو پیدا می کنند و به دنبال خرید کاسکو هستند.

 یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به افراد پر مشغله و طرفدار کاسکو پیشنهاد می نماید خرید کاسکو بالغ سخنگو و دستی می باشد که بسیار باهوش و استعداد می باشد و توانایی بسیار مناسبی در سخن گویی کسب نموده است . هم چنین این کاسکو بالغ کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش دارد و در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۳۲ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو و دستی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>