کاسکو پرنده ای بسیار محبوب ، جذاب و دوست داشتنی با طرفداران بسیار زیاد در سراسر دنیا می باشد که علت این محبوبیت فوق العاده ی این طوطی خاص داشتن هوش و استعداد بسیار بالا و هم چنین قدرت درک و فهم کاملا مناسب می باشد. اگرچه نگهداری و خرید یک کاسکو امری بسیار جذاب و جالب توجه برای اغلب افراد می باشد اما توجه به موارد ضروری جهت نگهداری یک کاسکو نیز کاملا ضروری می باشد و برای تمام علاقه مندان کاسکو باید مورد توجه قرار گیرد و قبل از هر اقدامی جهت خرید کاسکو باید در مورد بیولوژی ، نکات مهم سلامتی ، علائم بیماری های مختلف و … مطالعه نمایند و سپس اقدام به خرید کاسکو نمایند.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو جوان دستی شده می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که رفتاری اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش دارد ، هم چنین این کاسکو جوان دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد و در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و توانایی مناسبی نیز در سخن گویی کسب نموده است به طوری که در حال حاضر توانایی بیان ۲۰ کلمه را به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان دستی شده می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>