با توجه به اینکه خرید و فروش کاسکو در سنین مختلف و هم چنین توانایی های متفاوت این روزها رواج گسترده ای یافته است و افراد بسیاری کاسکو را به سایر پرندگان و طوطی سانان ترجیح می دهند و فروش این طوطی منحصر به فرد بیش از پیش مورد توجه افراد قرار گرفته است باید ضمن در نظر رگفتن علاقه به این پرنده به یک سری مسائل نیز توجه نمایید. از جمله اینکه چنان چه علاقه  به داشتن یک کاسکو مطابق میل خودتان و با توانایی های خاصی دارید بهتر است یک کاسکو جوان خریداری نمایید و چنان چه در مورد آموزش آن دچار مشکل هستید بهتر است یک کاسکو جوان سخنگو خریداری نمایید که با مشکلاتی از این قبیل مواجه نگردید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو جوان سخنگو می باشد که این کاسکو در حال حاضر ۱٫۵ ساله است و کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتار مناسبی با اطرافیانش دارد. هم چنین این کاسکو جوان سخنگو توانایی بیان ۴ کلمه را نیز با تن صدایی زیبا دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عیز
    باید جنسیت کاسکو خودتون رو مشخص کنید و براش یک جفت مناسب خریداری کنید

  2. امرفواداللهیان می‌گه:

    ببخشید من یک کاسکو دارم میخوام یدونه دیگهبگیرم که تنها نباشه نظر ششما چه بگیرم یا نه خودم خیلی دوست دارم بگیرم فقط میترسم کاسکوی خودم خدایی نکردن از حسودی دق کنه میخواستم اگه میشه جوابمو به ایمیلم بفرستید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>