امروزه کاسکو سخنگو برای تمام جوامع بشری پرنده ای باهوش ، دوست داشتنی ، جذاب و یک همدم بسیار مناسب می باشد. اما تمام این موارد زمانی اتفاق می افتد که صاحب کاسکو بتواند در امر آموزش و تربیت کاسکو به خوبی عمل نماید و آن را به صورت دلخواه تربیت نماید و آموزش دهد تا سرانجام پرنده ی  مورد علاقه ی خود را داشته باشد. یکی از مواردی که باید پیش از آموزش کلمات به کاسکو انجام شود اهلی کردن یک کاسکو استو چون اهلی کردن یک کاسکو کار چندان ساده ای نیست اغلب افراد اقدام به خرید کاسکو سخنگو اهلی می نمایند .

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو اهلی به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو کاملا رام و دستی و اهلی شده است که کاملا اجتماعی می باشد و رفتاری گرم و صمیمی با اطرافیانش دارد . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۳٫۵ ساله می باشد و توانایی بالایی نیز در سخنگویی دارد و ۴۷ کلمه را به صورت کاملا واضح بیان می کند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرنداگن واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>