کاسکو سخنگو به عنوان باهوش ترین و جذاب ترین  پرنده همواره مطرح بوده و دارای طرفداران بسیاری در سراسر دنیا می باشد .درجه ی هوش و استعداد کاسکو در یادگیری و درک کلمات و مفاهیم رفتاری به حدی بالا ست که با هوش میمون قابل مقایسه است و از این نظر بسیار مورد توجه جوامع بشری قرار گرفته است. خرید کاسکو سخنگو بالغ اغلب به افرادی پیشنهاد می گردد که زمان کافی برای تربیت و آموزش کاسکو ندارند و یا افرادی که برای اولین بار اقدام به خرید کاسکو یا پرنده نموده اند نیز اغلب خرید کاسکو سخنگو بالغ پیشنهاد می گردد.

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو سخنگو بالغ دنیای پرندگان قرار دارد فروش یک کاسکو چشم سفید ۳ ساله می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می آید و رفتاری صمیمانه با اطرافیانش دارد . این کاسکو سخنگو ۳ ساله در حال حاضر توانایی بیان ۱۰۰ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا و به صورت کاملا واضح دارد . از جمله کلماتی که این کاسکو بیان می کند می توان به : پنج تن ، بسم الله الرحمن الرحیم ، سوره ی توحید و صلوات اشاره کرد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>