کاسکو سخنگو

یک کاسکو سخنگو دو ساله بسیار زیبا ، رام و دستی با چشم هایی طوسی رنگ در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو بسیار باهوش و اجتماعی می باشد و بسیار سریع با صاحبان و اطرافیانش ارتباط برقرار می کند. این کاسکو سخنگو حدود ۱۲ کلمه را به راحتی تلفظ می کند و صدایی بلند و زیبا دارد. کاسکو در میان طوطی سانان باهوش ترین پرنده معرفی شده و دارای قدرت تجزیه و تحلیل برخی مسائل نیز می باشد. این کاسکو سخنگو دارای پرهایی صاف، منظم و یکنواخت است و در سلامت به سر می برد. هم چنین قابل ذکر است که این کاسکو علاقه ی زیادی به بازی کردن دارد و بسیار شاداب و بازیگوش می باشد که تهیه ی چند اسباب بازی میتواند شرایط یک زندگی ایده آل را برای این کاسکو فراهم نماید.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

تصویر بالا مربوط به کاسکو سخنگو دنیای پرندگان می باشد ، چنانچه قصد خرید این کاسکو را دارید می توانید مجموعه ای از نیازمندی های کاسکو را که شامل پایه ی نصب اسباب بازی ، قفس کاسکو ، غذای مناسب کاسکو و … را همراه این کاسکو سخنگو از فروشگاه دنیای پرندگان تهیه نمایید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو و سایر موارد می توانید به فروشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

6 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  2. اسرا می‌گه:

    سلام جناب ندافی من یک کاسکوی ۵/۱ ساله دارم که بنام رام شده خریدم ولی رو دست نمیاد و در مقابل آقایان قار میکشد و نیگذارد دست به سرش بکشم به نظر شما اهلی است؟ البته حدود ۱۰ روزه که خریدیم در ضمن فقط تخمه آفتابگردان خام میخوردو صبح ها و شب ها سوت میکشد و صدای پرندگان مختلف رو به خوبی تقلید میکند. در مورد آموزشش چه کمکی به من میکنید؟

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این آدرس میل منه لطفا یک عکس واضح از چشم پرندتون برام بفرستید تاببینم و راهنمایی تون کنم
    naddafihadi@yahoo.com

  4. افشىن می‌گه:

    Salam man sahebe ye malango hastam ke sefidiye cheshmesh ghermez shode mikhastam bebinam mariz shode

  5. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر کامران خان
    بله انجام میدیم لطفا تماس بگیرید

  6. کامران می‌گه:

    با سلام
    جناب ندافی شما تعویض هم میکنید کاسکو وحشی چشم دودی از قار افتاده با یه کاسکو رام رو دست بیا سخنگو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>