کاسکو سخنگو یا طوطی های آفریقایی با نام african grey parrot جذاب ترین گونه ی طوطی سانان می باشد که علت جذابیت این گونه از طوطی سانان قدرت درک و تفکیک مفاهیم کلمات از یکدیگر و سخنگویی منحصر به فرد این گونه از طوطی سانان می باشد.
یک کاسکو سخنگو ۲ ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو بسیار زیبا است و دارای ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد ، پرهایی کاملا منظم ، مرتب و سالم دارد و دارای چشم هایی بسیار شفاف می باشد که این ها همگی نشان از سلامت این کاسکو می باشد. کاسکو ی سخنگو دنیای پرندگان توانایی بیان ۱۸ کلمه را به صورت واضح و با تن صدایی بلند و زیبا دارد . این کاسکو سخنگو هم چنین یک طوطی کاملا رام و دستی شده محسوب می شود و قدرت تطبیق سریع خود را با شرایط محیطی دارد و به راحتی با افراد جدید و محیط های جدید خو می گیرد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

تصویر بالا مربوط به کاسکو سخنگو مورد نظر می باشد که بسیار باهوش و دقیق می باشد و جذابیت های خاص خود را دارد. چنان چه تصمیم به خرید این کاسکو سخنگو دارید ، می توانید وسایل بازی و قفس مورد نظرتان را نیز همراه با این کاسکو خریداری نمایید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>