کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو  african gery parrot  پرنده ای از انواع طوطی سانان می باشد که در میان انواع گونه های آنها به عنوان یک سخنگوی استثنایی و دوست داشتنی شهرت یافته است . کاسکو سخنگو به خاطر هوش و ذکاوت بالا ، قدرت درک و فهم زیاد و ارائه رفتاری همانند یک بچه ی انسان همواره مورد توجه اقوام مختلف بشری قرار گرفته است و از دیر باز بشر در فکر اهلی کردن آن بوده . هم چنین باید گفت که کاسکو یک نوع طوطی کاملا اجتماعی می باشد و در محیط های مختلف در ارتباط با انسان رفتاری گرم و دوست داشتنی از خود نشان می دهد.
یک کاسکو سخنگو ۴ ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو در حال حاضر توانایی بیان بیش از ۷۰ کلمه را دارد و بسیار مستعد یادگیری کلمات می باشد ، هم چنین این کاسکو درک کامل و مناسبی از رفتارها و کلمات دارد و در واقع دیگر یک تقلید کننده ی صدا و کلمات نیست بلکه خود با درک کامل به رفتارها و کلمات پاسخ می دهد. کاسکو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی کاملا منظم و مرتب چیده شده است و چشم هایی شفاف دارد و در سلامت کامل به سر می برد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>