کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو (african grey parrot) گونه ای از انواع طوطی سانان می باشد که اغلب نه به خاطر زیبایی بلکه به عللی چون هوش و ذکاوت بالا ، قدرت درک مفاهیم ، داشتن رفتار گرم و صمیمی و … به عنوان محبوب ترین نوع طوطی در میان جوامع بشری همواره مورد توجه بوده و هست تا جایی که حتی با حیوانات خانگی چون سگ و گربه در رقابت شدید می باشد. کاسکو در میان طوطی سانان رتبه اول را در قدرت سخنگویی و درک کلمات دارد .

یک کاسکو سخنگو ۳ ساله در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو پرنده ای بسیار با نشاط و شاداب می باشد و لحظات شادی را برای اطرافیانش ایجاد می کند و رفتاری کاملا اجتماعی از خود نشان می دهد و با افراد جدید نیز بسیار گرم و صمیمی برخورد می کند. کاسکو سخنگو ۳ ساله دنیای پرندگان توانایی بیان ۴۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و چنان چه صاحب جدیدش زمان کافی برای آموزش کلمات به این کاسکو صرف کند قطعا این کاسکو تعداد بی شماری کلمه را خواهد آموخت. این کاسکو سخنگو  کاملا رام ودستی شده است و پرهایی صاف و منظم و چشمانی شفاف دارد و در سلامت کامل به سر می برد.

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>