کاسکو سخنگو پرنده ای بی نظیر و گونه ای بسیار محبوب از طوطی سانان میان انواع جوامع بشری می باشد که همواره طرفداران خاص خود را داشته و هر روزه بر تعداد دوست داران آن افزوده می شود ، چرا که این طوطی منحصر به فرد توانایی بی نظیری در سخن گویی و درک مفاهیم و کلمات دارد و از هوش و استعداد بسیار بالا و کم نظیری در میان حیوانات خانگی برخوردار می باشد به نحوی که در بسیاری موارد رقیب سر سختی برای سگ و گربه نیز می باشد و از نظر قدرت درک و فهم نیز با میمون قابل رقابت است.

یک کاسکو سخنگو پرکن در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاسکو سخنگو کاملا رام ودستی شده و اهلی می باشد و رابطه ی خوبی با صاحبانش برقرار می کند . کاسکو سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۳ ساله می باشد و قابلیت بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و یک پرنده ی خانگی آرام و دوست داشتنی می باشد.

 

کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو

 

تصویر بالا مربوط به کاسکو سخنگو پرکن دنیای پرندگان می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>