کانور نوک دراز (Slender Billed Conure)

کانور نوک دراز  (Slender Billed Conure) با نام علمی Enicognathus leptorhynchus یک گونه طوطی از میان انواع طوطی سانان می باشد که متعلق به کوچک ترین Arinae دم بلند است که اغلب با نام Choroy نیز معمول می باشد. کانور نوک دراز بومی جنوب شیلی و آرژانتین می باشد . زیستگاه طبیعی کانور نوک دراز شامل جنگل های معتدل و دامنه ی کوه ها می باشد ، هم چنین  در سطح قله آکونکاگوا در جزیره ی  Chiloe نیز مشاهده شده است. کانور نوک دراز یک طوطی اجتماعی است و در جمعیت های بالا به صورت گله ای زندگی می کند و حضور آنها در شهرها غیر معمول نمی باشد و از انسان نیز نمی ترسند. هم چنین کانور نوک دراز توانایی بسیار مناسب و خوبی در سخن گویی نیز کسب نموده است.

طول بدن کانور نوک دراز چیزی حدود ۴۰ سانتی متر و وزن آن نیز ۲۴۰-۲۵۰ گرم می باشد ، رنگ عمومی بدن سبز کم رنگ و یا زیتونی می باشد ، پرهای جلوی پیشانی کم رنگ تر می باشند و پرهای دم به رنگ قرمز مایل به قهوه ای می باشند . چشم ها به رنگ نارنجی و پاها خاکستری رنگ می باشند. منقار کانور نوک دراز از سایر کانورها بلند تر است و دلیل نام گذاری آن نیز همین می باشد.

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>