کانور پاتاگونین (Patagonian Conure)

کانور پاتاگونین (Patagonian Conure)

کانور پاتاگونین (Patagonian Conure) با نام علمی Cyanoliseus patagonus یک گونه پرنده از خانواده ی طوطی سانان می باشد که بسیار شبیه به طوطی های دم بلند Arinae می باشد که شامل ماکائو ها و کانور ها هستند و اغلب با عنوان طوطی های حفار مشهور می باشد . کانور پاتاگونین دارای دو شکل جنسی می باشد که جنس نر و ماده دارای ظاهری متفاوت از یکدیگر می باشند. هم چنین کانور پاتاگونین دارای چندین زیر گونه نیز می باشد .

کانور پاتاگونین (Patagonian Conure)

کانور پاتاگونین بومی آرژانیتن می باشد که البته جمعیت بسیار زیادی از آن کاهش یافته است . هنوز در شیلی تعدادی از افراد کانور پاتاگونین زنده هستند و تعدادی نیز از آرژانتین به اوره گوئه در ماه های زمستان مهاجرت نموده اند. هم چنین گاهی اوقات بادهای غربی شدید برخی از افراد کانور پاتاگونین را تا جزایر فالکلند می برند.

زیستگاه های طبیعی کانور پاتاگونین استپ های خشک می باشند که به مناطق مونت مشهور می باشند. هم چنین کانور پاتاگونین دارای سیستم تک همسری می باشد .

الگوی قرمز رنگ شکم در نرهای کانور پاتاگونین بزرگ تر از ماده ها می باشد. طول بدن کانور پاتاگونین حدود ۴۵ سانتی متر می باشد و طول وزن تقریبی آن بین ۳۰۰-۴۵۰ گرم می باشد . هم چنین طول عمر کانور پاتاگونین ۲۰-۳۰ سال تخمین زده شده است.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>