کانور گردن قهوه ای

کانور گردن قهوه ای

کانور گردن قهوه ای با نام علمی Aratinga pertinax به طور معمول به عنوان کانور سنت توماس در اسارت شناخته می شود. این گونه به طور گسترده ای در جنگل ها ، دشت های بی درخت و بوته زارها در شمال آمریکا ی جنوبی در کلمبیا ، ونزوئلا ، گینه ، جزایر آنتیل ، برزیل با جمعیت جدا شده ای در جنوب آمریکای مرکزی در پاناما و کاستاریکا یافت می شود و گاهی نیز آن را گونه ی مجزایی در نظر می گیرند.

کانور گردن قهوه ای عمدتا بدنی سبز رنگ دارد با لایه های سبک تری از رنگ سبز در بخش های بالایی بدن. رنگ منقار سیاه- خاکستری می باشد و برخی از آن ها دارای پرهای آبی رنگ در منطقه ی پرهای بال ، سر ، صورت در ناحیه ی گونه ها می باشند. اگرچه در برخی زیر گونه ها ناحیه ی گردن به جای قهوه ای رنگ به رنگ نارنجی – زرد دیده می شود.

کانور گردن قهوه ای زیر گونه های بسیاری دارد که تفاوت آنها در رنگ در بخش تاج ، صورت و مناطق زیرین می باشد.

کانور گردن قهوه ای پرنده ی خانگی بسیار مهربانی است و اغلب تمایل به برقراری ارتباط با یک نفر به جای چند نفر دارد. آنها بسیار فعال هستند و اسباب بازی را بسیار دوست دارند.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>