کاکادو رزیتا گالا سخنگو

کاکادو رزیتا گالا سخنگو  اغلب به نام های کاکادو رز ، کاکادو گالا و یا کاکادو گلابی مشهور می باشد . این کاکادو اغلب تاج یا کاکلی سفید متمایل به صورتی ، سر و سینه ای صورتی رنگ و بدنی به رنگ خاکستری دارد. کاکادو رزیتا گالا سخنگو در مناطق مختلف استرالیا بومی می باشد و از زیبایی بسیار منحصر به فردی در میان انواع کاکادوها برخوردار می باشد که طرفداران خاص خود را همواره جذب کرده است. کاکادو رزیتا گالا سخنگو اغلب بدنی به طول ۳۵ سانتی متر و وزنی حدود ۲۷۰-۳۵۰ گرم دارد .

یک کاکادو رزیتا گالا سخنگو بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاکادو فوق العاده زیبا پرنده ای بسیار شاداب می باشد و شدیدا علاقه مند به سرگرمی و بازی با صاحبش است و در کل با توجه به زیبایی هایش و نوع خاص رفتارش حیوان خانگی بسیار جذابی برای اغلب افراد می باشد. این کاکادو رزیتا گالا سخنگو در حال حاضر ۲ ساله می باشد و پرنده ای بسیار باهوش و مستعد است و  می تواند ۳۰ کلمه را با تن صدایی بسیار زیبا و به صورت کاملا واضح تلفظ کند و استعداد خوبی برای یادگیری کلمات بیشتر دارد.  هم چنین کاکادو رزیتا گالا سخنگو ی دنیای پرندگان به راحتی روی دست می آید و با صاحبانش رفتاری بسیار دوستانه دارد.

کاکادو رزیتا گالا سخنگو

کاکادو رزیتا گالا سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این کاکادو رزیتا گالا سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیایی پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    forokhteh shodeh

  2. مهدی می‌گه:

    باسلام قیمتش چند است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>