کاکادو یا به زبان لاتین Cockatoo نوعی طوطی است. گروه کاکادوها شامل طوطی های متوسط و بزرگ به طول های ۳۰تا ۷۰ سانتی متر میگردد .کاکادو‌ها طوطی‌های استثنایی هستند که جنبه آکروباتیک  آنها جذابیت بیشتری نسبت به سخن گویی آنها دارد . هوش فوق العاده و طبیعت فعال و شادابی دارند .

یک کاکادو بارتا کاکل زرد به نام برفی در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این کاکادو بارتا کاکل زرد علیرغم سایر کاکادو ها که به طور عمومی قدرت تکلم پائینی دارند این کاکادو بارتا کاکل زرد ( برفی) قدرت تکلم بسیار بالایی دارد و  توانایی بیان ۴۰ کلمه دارد و در گروه کاکادوها گونه ای استثنایی می باشد. بزرگترین حسن این کاکادو بارتا کاکل زرد ( برفی) درک کلماتی است که می شنود و بیان می کند و قابلیت درک رفتار را نیز دارد و به رفتار صاحب خود پاسخ مناسب می دهد. اندازه بدن این کاکادو متوسط می باشد و عمر مفید کاکادو ۷۰-۱۰۰ سال می باشد.

کاکادو کاکل زرد سخنگو

کاکادو بارتا کاکل زرد سخنگو

برای بازدید فروشگاه و خرید این کاکادو بارتا کاکل زرد (برفی) می توانید به نمایشگاه و فروشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه فرمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>