کاکادو سخنگو

کاکادو سخنگو یا Cockatoo یک نوع طوطی بومی استرالیا می باشد و از نظر زیبایی به عنوان یک حیوان خانگی پرنده ای بسیار جذاب می باشد و شهرت آن بیشتر به خاطر حرکات آکروباتیک می باشد تا قدرت سخنگویی . کاکادو سخنگو پرنده ای بسیار مهربان می باشد و نگهداری از یک کاکادو سخنگو جوان تجربه ای مناسب از نگهداری انواع طوطی سانان می باشد چرا که کاکادو پرنده ای بسیار با هوش ، جذاب و با حرکات آکروباتیک فوق العاده می باشد.
یک کاکادو سخنگو جوان در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد . این کاکادو سخنگو که در واقع جوجه کاکادو است یک نوع استثنایی از کاکادو می باشد که توانایی بیان ۳۵ کلمه را دارد و این قدرت سخنگویی بالای این کاکادو سخنگو در شرایطی است که اغلب کاکادو ها توانایی سخنگویی بسیار ضعیفی دارند و کمتر به عنوان حیوان خانگی سخنگو معرفی می شوند و اغلب به عنوان یک طوطی زیبا و آکروباتیک معرفی می شوند. کاکادو سخنگو دنیای پرندگان دارای پرهایی بسیار صاف و منظم می باشد و در سلامت کامل به سر می برد و کاملا رام و دستی و اهلی شده است.

کاکادو سخنگو

کاکادو سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاکادو سخنگو جوان می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>