کاکادو سیاه دم سفید (White Tailed Black Cockatoo)

th

کاکادو سیاه دم سفید (White Tailed Black Cockatoo) با نام علمی Calyptorhynchus latirostris  یک طوطی از خانوداه ی کاکادوها می باشد که هم چنین با عنوان کاکدو دم سفید و همین طور کاکادو منقار سفید نیز مشهور می باشد . کاکادو سیاه دم سفید بومی جنوب غربی استرالیا می باشد .

طول بدن کاکادو سیاه دم سفید چیزی حدود ۵۵-۶۵ سانتی متر می باشد و وزن آن حدود ۵۴۰-۷۶۰ گرم است . رنگ بدن قهوه ای تیره تا سیاه با حاشیه ی سفید رنگ می باشد ، هم چنین پرهای ناحیه ی گوش سفید رنگ هستند و پرهای دم نیز سفید می باشند. منقار به رنگ خاکستری تیره دیده می شود و رنگ چشم ها قهوه ای می باشد . رنگ پرها در کاکادو سیاه دم سفید جوان تیره تر از بالغ می باشد و از این نظر از یکدیگر قابل تمایز می باشند.

th

کاکادو سیاه دم سفید یک کاکادو بسیار آرام با رفتاری ملایم است و مانند تمام کاکادوها به دلیل جثه ی بزرگ به قفس بزرگ نیاز دارد و هم چنین نیاز به ساعات زیادی خارج از قفس نیز دارد.

رژیم غذایی کاکادو سیاه دم سفید شامل انواع میوه ها ، سبزیجات ، گل ها و میوه درختانی چون صنوبر ،کاج و شاه بلوط می باشد .

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>