کاکادو میجر میچل (Major Mitchell’s Cockatoo)

کاکادو میجر میچل

کاکادو میجر میچل (Major Mitchell’s Cockatoo) با نام علمی Lophochroa leadbeateri اغلب به عنوان کاکادو صورتی نیز شناخته شده است. این کاکادو محدود به مناطق خشک و نیمه خشک استرالیا می باشد.

بدن کاکادو میجر میچل دارای یک بافت نرم سفید و پرهای صورتی بزرگ و هم چنین یک تاج قرمز و زرد می باشد که به طور کلی کاکادو میجر میچل به عنوان زیباترین کاکادو به رسمیت شناخته شده است. کاکادو میجر میچل از نظر ژنتیکی و فیلوژنی بسیار به کاکادو گالا نزدیک می باشد و از خویشاوندان نزدیک کاکادو گالا می باشد. کاکادو میجر میچل نیز احتمالا همانند کاکادو گالا توانایی تزریق رنگ در پرهای بدن را از دست داده است و در واقع بدون در نظر گرفتن رنگ تاج کاکادو میجر میچل شبیه به کاکادو سفید می باشد. اسم علمی کاکادو میجر میچل یادآور طبیعت شناس بریتانیایی Benjamin Leadbeater می باشد.

برخلاف کاکادو گالا که توسط انسان و فعالیت های آن افزایش یافته است کاکادو میجر میچل با تغییرات ایجاد شده توسط انسان کاهش یافته است.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>